Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bästa framkallningssida?
- Trådstartare Peterrrrr
- Start datum
Newnoise
Aktiv medlem
Tänkte ge några tavlor(kanvas och vanlig inramad) i julklapp, men vilken sida har bäst kvalitet när det gäller detalj och färgåtergivning? Bra pris är också intressant.
Crimson är väl erkänt bra. Framkallar mina bilder där, har inte provat canvas dock.
Goldblossoms
Medlem
Peterrrrr
Aktiv medlem
Tänkte framkalla nu, dock ställer jag mig lite frågande till vilket format på utskriftspappret jag ska köra på, vill ha hela bilden eftersom det är närbild av ansikte, men de flesta sidor har ju autofyllning och då blir det fel. Bilderna är i samma format men olika upplösningar; 4931x3291 3678x2462.
Lägger jag in dem på crimson fick jag formatet 389x260 och 389x261. Finns det någon ramstorlek när de måtten?
Vilken bildformat ska man skriva ut det i?
Lägger jag in dem på crimson fick jag formatet 389x260 och 389x261. Finns det någon ramstorlek när de måtten?
Vilken bildformat ska man skriva ut det i?
bentelkalb
Aktiv medlem
Kör mest Crimson också. Men även Fotoklok är bra. Blurb har jag använt till fotobok med bra resultat. Dessa tre är de bästa enligt min mening, har ju dock inte provat alla.
wangblad
Aktiv medlem
QPix! Utmärkt Service och riktigt bra printar.
Man kan få precis de bildmått och eventuell kant runt bilden som man vill ha.
Jag har använt dom i många år. Nu senast till min utställning.
www.fotokonst.net
Man kan få precis de bildmått och eventuell kant runt bilden som man vill ha.
Jag har använt dom i många år. Nu senast till min utställning.
www.fotokonst.net