Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Avant DC430, nått att ha?

Produkter
(logga in för att koppla)

-dno-

Medlem
Netonnet säljer en kamera som heter Avant DC430.
Den har 4megapixel och 3ggr optisk zoom för 1995:-, vilket jag tycker verkar vara väldigt billigt.
Frågan är om den är något att ha? Är det någon som vet nått om den, för jag hittar inga recensioner nån stans på internet.

Länk: http://www.netonnet.se/item.asp?iid=51517

-dno-
 
Nej, en kompis hann köpa en sådan innan han frågade mig. Det var ett dåligt drag. Mycket av bilderna fick tydligen en gulaktig ton över sig etc. Vet inte om det berodde på taskig vitbalans eller?
Vissa saker skall man nog köpa mer kända märken av.
 
Han skickade tydligen tillbaka kameran av vad jag förstod. Har inte sett bilderna själv men jag litar på det han säger.

Det känns som att kameror skall man köpa av kameratillverkare, prisskillnaden är ju ändå inte så stor.
 
Det verkar som att det blir en Olympus Camedia C-350 istället. Bara 3 Megapixels istället för 4, men man vet iaf vad man får.

-dno-
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.