Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Att välja vilka forum man vill ha listade i "lista senast inlagda".

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Jag känner ibland att det är ganska rörigt att hitta bland intressanta forumtrådar i "Lista senast inlagda", även om man har inställt på att visa ganska få trådar. Det är mycket som är intressant men också en del som är ointressant. Skulle det gå att skapa en inställningsmöjlighet i Dina foruminställningar där man markerar vilka forum man vill ha listade i "lista senast inlagda"? Säg att man inte alls är intresserad av "No Words" eller av "Porträtt, studio, modell". Då vore det ganska skönt att slippa se länkarna till trådarna i dessa fora. Eller? Skulle det inte ge en renare och mer lättöverskådlig sida?
 
"Hallåååå" ropade han. Det ekade i forumet. Var ingen där? Var han helt ensam? Fanns det ingen som kunde svara på hans frågor? Sakta gick det upp för honom - tråden han hade skapat hade hamnat utanför nätet. I den verkliga världen! "Men", tänkte han, "det är ju inte där medlemmarna på fotosidan håller till"! Han insåg att han aldrig skulle få veta om hans idé var bra eller inte...

:eek:)
 
Ett tillägg!

Jag skulle gärna se funktionen "Ignorera tråd".
Om man klickar "Ignorera tråd" så försvinner den från senaste inlägg (för mig, och alla andra som gjort samma sak). Detta för att slippa se och lockas att läsa urflippade trådar.

/Mikael
 
"Åh, vad skönt" tänkte han för sig själv. "En människa att prata med". Men eftersom han var av en misstänksam natur blev tankarna snabbt negativa... "Vad vill han? Menar han att han skulle trycka på Ignoreraknappen på just den här tråden? Menar han att jag är utflippad"? Han satte sig i ett hörn längst inne i forumet, drog upp knäna under hakan, lade händerna på huvudet och började ett långt och entonigt kvidande...

Allvarligt talat (ska i alla fall försöka) så tycker jag att det är ett bra förslag du kommer med Mikael. Många vill nog slippa utflippade trådar. Fast jag hör nog till dem som läser dem (det hade du aldrig kunnat gissa). Lite kul på jobbet är aldrig fel...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.