PMD
Aktiv medlem
Det räcker med att kommentera för att få en notifiering om nya inlägg.Ps. Man måste visst citera för notifications på de flesta forum.
Även om det inte behövs på detta kommer jag min vana trogen fortsätta. Så bespara dig själv fler moralkakor om det.
Daniels tips tycker jag är bra. Om det inlägg man kommenterar är det sista så behöver man inte citera. Det man kommenterar står ju alldeles ovanför.
Ibland råkar någon skriva ett inlägg medan man skriver sin egen kommentar och dennes inlägg hamnar då mellan det man kommenterar och ens egen kommentar. En bra taktik är därför att klicka på "Besvara med citat", därefter skriva sin kommentar och efter att man har skickat svaret så ser man om det hamnade precis efter det man har kommenterat. Om det har det så kan man redigera sin kommentar och ta bort det onödiga citatet.
Om det är en liten del av föregående inlägg man kommenterar kan man med fördel citera just den lilla biten (istället för hela texten) även om man kommenterar det sist skrivna inlägget.