Annons

Att lägga till nya prylar på fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)

filip71

Aktiv medlem
Snudd på off-topic men jag har letat och frågat Fotosidan med mejl men inte fått något svar. Det här ämnet på forumet kommer närmast min fråga som jag ser det.
Fotosidan har en alldeles utmärkt förteckning på olika prylar där användare kan recensera och ge betyg. Till skillnad från prisjakt och andra mera allmänna forum så är användarna betydligt kunnigare och recenserar inte produkten i samband med att de beställer prylen eller precis har öppnat kartongen. Därför är kvalitén och trovärdigheten så mycket bättre här. Och jag vill att det så ska förbli genom att lägga till produkter som antingen inte kommit med tidigare eller är helt nya.

Jag har tidigare lagt upp förslag på nya produkter som inte finns med i listan och alla har kommit med men plötsligt så verkar inte det vara möjligt. Är det så? Eller har man gömt förslagssidan?
Snälla ge mig en pekare.
(Och förlåt igen och jag ber verkligen om överseende om att jag missat hur man gör)

--Filip

Jag provade och klickade in på Digitala systemkameror. Scrolla längst ner så finns där "Lägg till en produkt".

Där står då:
Du kan här mata in en ny produkt i kategorin Digitala systemkameror. Den syns inte för andra användare förrän vi granskat och ev korrigerat uppgifterna lite; detta för att vi skall få en korrekt och konsekvent produktdatabas. Du kan dock skriva din recension redan nu, efter att du fyllt i produktinformationen.

OBS! Har du verkligen kollat att produkten du vill lägga till inte redan finns?
Använd produktsökningen för att kolla detta först!

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto