Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Assistent/Praktik i Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)

Thehyperduck

Avslutat medlemskap
Tjo till alla på detta schyssta forum.

Som sagt, jag går 2:a ring i Gymnasiet och vi har blivit åbelagda en praktik uppgift på 3 veckor och eftersom jag är fotograf så hoppas jag på att jag kan hitta någon här som kanske kan ge mig tips. Eller som själv jobbar i form av abstrakt, konst och studio fotografi som är villig att ha mig som assistent eller praktikant.

Ni behöver inte vara etablerade i form av att ni tjänar pengar regelbundet och har ett företag eller liknande, utan om ni har viljan av att utveckla en snabbt lärande foto elev :)

Jag har inte så många uppladdade bilder på denna sidan än så att ni kan se vad jag skapat änsålänge, men det ska jag jobba på.

Svar åt eventuella frågor:
* Obs ni behöver inte ha mig i 3 veckor.
* Ja, jag är amatör fotograf.
* Obs jag är inte intresserad av studio fotografi i form av;bröllop, barn eller familj etc.
 
det finns massor med trådar där någon söker nån slags praktikplats/mentor/assistentplats... knappt någon har något svar alls och absolut ingen har något som antyder att det här tillvägagångssättet (forum) fungerar....

ska du ha en praktikplats får du försöka hårdare (kontakta enskilda fotografer, och få dessa att känna sig utvalda)...
 
Det har jag redan gjort.
Över 10 stycken (som jag är intresserad av).
Detta var mest om någon hade något tips om det jag söker i stil om, men det kanske inte framgick så bra.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.