Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Antal kommentarer.

Produkter
(logga in för att koppla)
Det står att den fått 8 kommentarer i poolen, och kollar man så ser man att 2 kommentarer är utanför poolen.

Men ändå stämmer det totala antalet kommentarer på min sida.

Där är de försvunna kommentarerna medräknade.

Det är inte så att det är en gammal bild som har lagts upp i en pool nyligen?
Så det själv när jag la upp en av mina gammla bilder i poolen.

*just my 2 cent*

Har upptäckt samma sak jag med idag. Att det står färre kommentarer än vad det är på vissa bilder.

Har någon förklaring hittats till vad det beror på?

Lasse H skrev:
Jag har ännu en bild med samma fel så jag tycker det verkar vara ett ofta förekommande "fel".
Jag upptäckte det nyss på en av mina och trodde det hade att göra med att kommentaren kanske bvar för färsk, men när jag kollade andra så verkar det ganska vanligt som sagt. Men någon under 5 kommentarer som visar fel har jag inte stött på än..

Men så lustigt. Nu fick min där det saknades en ny kommentar och med det hoppade den ikapp till äkta siffran. Systemet räknade till 9, hoppade över tio men skrev 11:)

Jag ska kommentera din nu Lasse så får vi se vad som händer..

EDIT: Kommenterade nyss och den hoppade också ikapp. Från två till fyra.

Senast ändrad:
Jag har oxå några bilder med detta problem. Inget som känns viktigt, men ibland vill man ju kolla under bilden och se hur många kommentarer den har.

Detta "problem" uppmärksammade jag när poolerna infördes och sedan har det mer eller mindre bestått. Har oxå märkt just fenomenet att räknaren hoppar ikapp ibland.

Märkte nyss att det räcker att svara själv för att hamna rätt igen:)

Men jag är fortfarande lika nyfiken på vad detta handlar om. Det händer väldigt ofta ju..

det är något jag också har lagt märke till, eftersom jag brukar kolla mina bilder i rad efter hur många kommentarer de har fått, så märker jag ofta att det blir fel ordning.. inte så viktigt kanske som sagt, men det kan inte vara svårt att åtgärda..

hörni staff! läser ni det här?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto