Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Antal bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

HalleHanna

Ny medlem
Hej!
Jag är ny här, sidan verkar bra. :)
Jag undrar om man som gratismedlem bara
får ladda upp tio bilder totalt.
Eller får man ladda upp fler efter ett tag?

Personligen tycker jag det är rätt dåligt med endast 10 bilder. ~3 MB/användare är rätt snålt. Släng in lite reklam på sidan och skaffa mer servrar.

Kolla på deviantart t.ex. Det negativa med deviantart dock, är att det inte finns lika många proffesionella fotografer och att det inte är focuserat på fotografering.

Edit: märkte nyss att det fanns reklam på sidan, bara det att min "adblocker" tar bort dem.. Då är det faktum att man bara får ha 10 bilder ännu sämre.

Edit: märkte nyss att det fanns reklam på sidan, bara det att min "adblocker" tar bort dem.. Då är det faktum att man bara får ha 10 bilder ännu sämre.
[/QUOTE]

Jadu, du vet väl att man säljer annonsplats utifrån hur många visningar man har. Att köra med Adblocker och samtidigt kräva mer, gör väl inte att vi tar dig på särskilt stort allvar.

elmfeldt skrev:
Jadu, du vet väl att man säljer annonsplats utifrån hur många visningar man har. Att köra med Adblocker och samtidigt kräva mer, gör väl inte att vi tar dig på särskilt stort allvar.

håller med, först kräver man reklam, men man kollar inte på den genom att använda en adblocket, vad är det då för vitts?

Sen kan man ju faktiskt betala 100:- så kan man ladda upp mer, det är ändå inte mycket pengar..

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto