Merrick
Aktiv medlem
Jag har kollat runt lite på olika skolors fotoutbildningar ett tag nu i hopp om att hitta en utbildning som skulle passa mig. I mitt letande lyckades jag komma till Kulturamas hemsida och jag läste lite där osv. Givetvis letar jag efter vilka sorters krav som ställs på den som söker till skolan, men hittar ingen vidare information om detta.
Det enda jag hittar är "Skriftlig eller via hemsidan www.kulturama.com Antagning till vårterminen 2005 pågår. Kontakta oss om kvarvarande platser. Ansökan till HT 2005 görs senast 2005 04 15.
Till ansökan bifogas 3 st svartvita bilder (18x24), kopierade/digitalt utskrivna.
Efter första bildjurymötet kallar vi till intervju."
Det jag egentligen undrar är vad det är man brukar bifoga i en ansökan. Bör man skicka med sina tidigare betyg från gymnasium, eller räcker det med, som de skriver, att skicka med tre svart-vita fotografier?
Tack!
Det enda jag hittar är "Skriftlig eller via hemsidan www.kulturama.com Antagning till vårterminen 2005 pågår. Kontakta oss om kvarvarande platser. Ansökan till HT 2005 görs senast 2005 04 15.
Till ansökan bifogas 3 st svartvita bilder (18x24), kopierade/digitalt utskrivna.
Efter första bildjurymötet kallar vi till intervju."
Det jag egentligen undrar är vad det är man brukar bifoga i en ansökan. Bör man skicka med sina tidigare betyg från gymnasium, eller räcker det med, som de skriver, att skicka med tre svart-vita fotografier?
Tack!