Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ansökan till folkhögskola, personligt brev.

Produkter
(logga in för att koppla)

Malin.I

Ny medlem
Hej!

Ska söka till folkhögskola (fotokurs) i vår och ska skriva ett personligt brev, men vet inte hur ett sådant ska se ut sökt på internet men kommer bara upp CV-mall och som jag har förstått det är inte ett personligt brev samma sak som ett CV.

Någon som har något förslag hur det kan se ut?
vad ska vara med i brevet?

Tacksam för svar!
 
Du kanske ska berätta om vem du är, varför du vill gå på kursen -- och varför de borde vilja ha dig som elev!
 
var och vilken skola ska du gå på?
Jag vill också gå en foto utbildning men jag hittar inte så många :S
//MvH Therese - http://Tezzilicious.blogg.se

Ska söka, Sigtuna (Sigtuna^^), Hemse (Gotland) och Grevie (ligger i Vellinge) =) De var de bästa jag hittade iaf. Har tittat lite på Mullsjö och Nässjös utbildningar också, men Mullsjö verkade bara vara för de som går allmänlinje och ska gå "bilinje" och Nässjö är pingstvänner och de utmärker sig väldigt med det, skolan låter väldigt bra men rädd att man (jag) passar in där..

Mvh Malin =)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.