Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Annonser - visa hur många som tittat på annonsen

Produkter
(logga in för att koppla)

jpgrahn

Aktiv medlem
En väldigt praktisk funktion som finns på Tradera är att man kan se hur många som kollat på annonsen.
Jag förväntar mig inte att man ska få vilka som tittat på mina annonser men det skulle vara trevligt att kunna få se hur många som verkat intresserade.
Det går för övrigt att se även på Blocket.

Ingen större uppslutning på detta förslag. :)

Men jag tycker det är så bra att jag försöker igen.
Är detta något som alls är möjligt, troligt eller otroligt?

Kanske inte den viktigaste förbättringen som skulle behövas, men det finns absolut en poäng. Ingen som tittar betyder att infon i rubriken räcker för att göra den ointressant. Många som tittar, men ingen som hör av sig tyder på att rubriken lockar, men att det är något som kommer fram i texten som avskräcker. Men det blir hur som helst spekulationer och frågan är vad det ger. Men visst, har kodarna tid över finns ingen anledning att låta bli att visa det.

Kanske inte den viktigaste förbättringen som skulle behövas, men det finns absolut en poäng. Ingen som tittar betyder att infon i rubriken räcker för att göra den ointressant. Många som tittar, men ingen som hör av sig tyder på att rubriken lockar, men att det är något som kommer fram i texten som avskräcker. Men det blir hur som helst spekulationer och frågan är vad det ger. Men visst, har kodarna tid över finns ingen anledning att låta bli att visa det.

Visst, det är inte världens viktigaste. Kom väl på det mest för att jag senaste veckan hållit på och lagt ut annonser.
Blockets visning är bäst. Man ser summerat hur många visningar, hur många under dagen samt hur många mail man fått.
Nu är det väl orättvist att jämföra Blockets organisation med Fotosidan. Lite skillnad i resurser det inser jag.
Men jag hoppas att det går att få in en liknande funktion så småningom.

Visst, det är inte världens viktigaste. Kom väl på det mest för att jag senaste veckan hållit på och lagt ut annonser.
Blockets visning är bäst. Man ser summerat hur många visningar, hur många under dagen samt hur många mail man fått.
Nu är det väl orättvist att jämföra Blockets organisation med Fotosidan. Lite skillnad i resurser det inser jag.
Men jag hoppas att det går att få in en liknande funktion så småningom.

Tycker det låter som en utmärkt idé.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar