Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Allt på Köp/sälj blir Bronicagrejer

Produkter
(logga in för att koppla)

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
Ärligt talat, efter flera månader, kan ni på Fotosidans IT-support inte fixa så att man på säljannonser inte alltid hamnar på Bronica?

Råkade ut för detta, men redigerade annonsen igen och då kunde jag lägga in rätt system. Tror det finns en annan tråd om detta också

Så där har det varit ett bra tag nu och även för Minolta/Sony.

Ett annat fenomen är räknaren i pryldatabasen. Efter att lagt till en pryl i min kameraväska ändras inte antalet ägare på FS, inte ens efter att ha lagt in en recension. Där kan det i listan stå "0" och inget betyg trots att det finns ett omdöme. Lite tråkigt när man letar efter omdömen av något och kanske inte klickar på prylen som visar noll omdömen och det kanske ligger ett i alla fall. Likaså tråkigt att skriva ett omdöme när det sedan inte visar sig i listan.

Detta påtalade jag för ett par år sedan men inget har hänt än.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto