bjanha
Aktiv medlem
Jag börjar känna ett mönster varje gång jag går in (erm, ärligt talat är jag jämt här) på fotosidan.se - först kör jag "Forum: Lista senaste inlagda", ögnar igenom om det kommit nåt nytt den senaste sekunden jag blinkade, kommenterar det mest intressanta och lite till. Sen kollar jag min profil, man är ju lite nyfiken om någon checkat in mig eller nåt av mina grymma album (hett tips!). Därefter kollar jag Galleri: Bildkritik. Pust. Många moment.
Kom till saken, ropar ni!
OK!
Kan man inte få en funktion som på ett jävligt snyggt sätt listar samtligt _nytt_ sen senaste besöket. Jag är medveten om att det kan vara trixigt då det finns personer (läs: jag) som alltid är inloggade. Men, kontentan iaf, det vore underbart att få allt nytt samlat på en sida så är det bara att beta av, klick efter klick. Nästa gång man refreshar den sidan visas bara sånt som tillkommit sen man senast laddade "Inkommet sen senast"-sidan.
Man kanske även ha en checkbox vid varje länk och på så sätt kunna bocka av forumtrådar man inte finner intressanta för att på så sätt undvika repetition av dessa.
Detta skulle ju även bidra till betydligt mer aktivitet i Kritikbilder.
Kom till saken, ropar ni!
OK!
Kan man inte få en funktion som på ett jävligt snyggt sätt listar samtligt _nytt_ sen senaste besöket. Jag är medveten om att det kan vara trixigt då det finns personer (läs: jag) som alltid är inloggade. Men, kontentan iaf, det vore underbart att få allt nytt samlat på en sida så är det bara att beta av, klick efter klick. Nästa gång man refreshar den sidan visas bara sånt som tillkommit sen man senast laddade "Inkommet sen senast"-sidan.
Man kanske även ha en checkbox vid varje länk och på så sätt kunna bocka av forumtrådar man inte finner intressanta för att på så sätt undvika repetition av dessa.
Detta skulle ju även bidra till betydligt mer aktivitet i Kritikbilder.