Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

AlbumSortering..????

Produkter
(logga in för att koppla)

SadPassion

Aktiv medlem
Jag har försökt få någon slags ordning på mina bilder på denna "nya" sida.. Men jag upptäckte till min fasa att man inte kan sortera sina Album!!
Så nu visas bara 8st Album på min Profilsida, ingen ordning på dem, utan bara 8st..huller om buller, inte ens i bokstavsordning!!
Jag vill ha så att man kan se mina "Favorit"-album först, de som jag kanske är mest nöjd med, de album som innehåller de bilder som jag vill att folk ska se..
De Album som innehåller de mest säljande bilderna..

Vad tycker ni, skulle inte ni vilja kunna sortera era Album på något sätt?

Hälsningar från Thomas

Oj, det har gått en vecka utan svar. Jag undrar precis samma sak. Kan man inte sortera albumen på något sätt? Innan den nya (och betydligt bättre) versionen av FS såg dagens ljus så ful-sorterade jag albumen genom att sätter en siffra framför namnet, t.ex. "1.Resor", "2.Makro" osv.

Men till min stora fasa så funkar inte denna strategi längre eftersom listningen av album inte verkar ske i bokstavsordning nu längre, utan på något annat (oklart) sätt.

Någon som har något tips hur man kan hantera problemet?

mvh /Martin

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar