Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
album
- Trådstartare ariadne
- Start datum
lotelo
Aktiv medlem
Du förlorar inte kommentarerna du fått på bilden. Jag har gjort så några gånger. Det enda som ganska naturligt inte följer med är albumkommentarerna från det tidigare albumet.
Jag har en fråga till om album. Har inte lyckats hitta någon sökfunktion som gör det lätt att söka bland medlemsalbum. Finns det någon sån som jag missat. Jag skulle vilja kunna söka bland albumen på samma sätt som man söker bland bilderna.
/Lotta
Jag har en fråga till om album. Har inte lyckats hitta någon sökfunktion som gör det lätt att söka bland medlemsalbum. Finns det någon sån som jag missat. Jag skulle vilja kunna söka bland albumen på samma sätt som man söker bland bilderna.
/Lotta
lotelo
Aktiv medlem
Underbart! Jag testade att söka på namn, betyg, antal kommentarer och så och den ser ju ut att funka. Men ska det stå "bilden ska ha" där man söker på antal kommentarer eller betyg? Jag hittade inte ens några fel på de sökningar jag gjorde. Tackar så mycket för den funktionen som varit efterlängtad av mig.
/Lotta
/Lotta
hasse lundberg
Aktiv medlem
Provade den häromdagen då det var någon i ett forum som sa sig inte sprungit på en enda katt.
Sökte på katt och fick full pott direkt.
Fungerade bra alltså.
Sökte på katt och fick full pott direkt.
Fungerade bra alltså.