Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

album

Produkter
(logga in för att koppla)
Du förlorar inte kommentarerna du fått på bilden. Jag har gjort så några gånger. Det enda som ganska naturligt inte följer med är albumkommentarerna från det tidigare albumet.

Jag har en fråga till om album. Har inte lyckats hitta någon sökfunktion som gör det lätt att söka bland medlemsalbum. Finns det någon sån som jag missat. Jag skulle vilja kunna söka bland albumen på samma sätt som man söker bland bilderna.
/Lotta

Underbart! Jag testade att söka på namn, betyg, antal kommentarer och så och den ser ju ut att funka. Men ska det stå "bilden ska ha" där man söker på antal kommentarer eller betyg? Jag hittade inte ens några fel på de sökningar jag gjorde. Tackar så mycket för den funktionen som varit efterlängtad av mig.
/Lotta

Provade den häromdagen då det var någon i ett forum som sa sig inte sprungit på en enda katt.
Sökte på katt och fick full pott direkt.
Fungerade bra alltså.

Hans, du provade "Sök Bild" - den här är ny och finns inte i menyerna. Men som Lotta noterade, det mesta i koden är däremot kopierat från "Sök bild" :) Texterna fixade nu, tack.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar