Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Aftonbladet förstasida, Exklusivt, Pris ?

Produkter
(logga in för att koppla)

Stisse

Aktiv medlem
Hej,

AF vill köpa några bilder och pub. En på första sidan:) och en inne i tidningen. Dom vill ha storyn exklusivt då jag kontaktat Expressen också, men dom inte hört av sig än,

Erbjuden 6000:- för det ? Bra, dåligt ? Vad borde man få ?

Dom är inte säkra om dom kommer köra det, då vissa fakta inte är verifierade än. Vi får se imorgon.

MVH
Stefan Krantz

Stisse skrev:
Hej,

AF vill köpa några bilder och pub. En på första sidan:) och en inne i tidningen. Dom vill ha storyn exklusivt då jag kontaktat Expressen också, men dom inte hört av sig än,

Erbjuden 6000:- för det ? Bra, dåligt ? Vad borde man få ?

Dom är inte säkra om dom kommer köra det, då vissa fakta inte är verifierade än. Vi får se imorgon.

MVH
Stefan Krantz

Har ingen aning, men du har just fått mig till att köpa AB i morgon... :)

Bra att de är noga med fakta, de lär väl av Expressen-Ottos misstag.

Hoppas det går bra för dig!

/Arne

6 000 ?

Det är för lågt, gå inte under 10 000 papp.
Fan en framsida är värt mer.

Har själv sålt till dem, och jag fick 6 000 + moms för en ½ sida inne i tidningen.

HÖJ !

Niklas Wibom
www.niklaswibom.com

Aftonbladet är rätt så dåliga på att ge betalt.
Har själv sålt 2 bilder till dom och det var ett rätt så stort repotage,båda hamna på framsidan.

Dom erbjöd väl runt 2000kr per bild men det slutade med runt 7000 för båda. Det va dåligt tycker jag. Och dom var VÄLDIGT skepptiska att köpa för det priset.

beror väl på vad repotage handlar om och hur stor publicitet det väcker.

//Varro

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar