Isranunkel
Medlem
Hej!
Har redigerat film från en tur jag var ute på med vänner. Filmen har exporterats som en datorfil och den fungerar tillfredsställande.
När jag bränner ner den fungerande datorfilen till dvd skiva så fungerar den i min dator men hackar i ljud och bild på andras datorer.
Skickade den på minneskort till min kompis, den fungerar då bra, han försökte själv bränna över den på DVD via sin dator och då fungerar inte filmen längre.
Vad kan felet vara????
Det är ihopsamlat material från två videokameror och två stillbildskameror.
Det är sparat som datorfil i:
Upplösning 1920x1080
Format: MP4 - H.264
Bildfrekvens 25
Bithastighet 15Mbps
Ljud: AAc, 160kbit/s, 48Hz, stereo
Tacksam för förklaring från någon som förstår sig på detta, jag fattar ingenting.
Har redigerat film från en tur jag var ute på med vänner. Filmen har exporterats som en datorfil och den fungerar tillfredsställande.
När jag bränner ner den fungerande datorfilen till dvd skiva så fungerar den i min dator men hackar i ljud och bild på andras datorer.
Skickade den på minneskort till min kompis, den fungerar då bra, han försökte själv bränna över den på DVD via sin dator och då fungerar inte filmen längre.
Vad kan felet vara????
Det är ihopsamlat material från två videokameror och två stillbildskameror.
Det är sparat som datorfil i:
Upplösning 1920x1080
Format: MP4 - H.264
Bildfrekvens 25
Bithastighet 15Mbps
Ljud: AAc, 160kbit/s, 48Hz, stereo
Tacksam för förklaring från någon som förstår sig på detta, jag fattar ingenting.