Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Adapter
- Trådstartare hokke
- Start datum
j777
Aktiv medlem
Jag har en extern hårddisk, WD Elements Desktop 500, och
nu har min nätadapter gått sönder. Finns någon som har en liggande eller vet var jag får tag i en. Den är köpt i våras hos Elgiganten men de säger att de ej finns längre.
Håkan
Ta med dig nätadaptern och gå till någon "riktig" elektronikaffär t.ex. Elfa eller Kjell&Co och fråga om de har. Troligen har de någon generisk som passar. Möjligen får man ta sladden/kontakten från den gamla och sätta på den nya om den inte passar direkt. Det viktiga är att den nya kan ge *rätt* spänning (V), *tillräckligt* med ström (A) och att kontakten är rätt utformad både storleksmässigt och att polerna är på rätt sida/stift.
Alternativt, som någon annan sa, ta ur disken ur ytterskalet och sätt i internt i någon skrivbordsdator.
vaktmästaren
Aktiv medlem
Kan rekommendera en sån här:Jag har en extern hårddisk, WD Elements Desktop 500, och
nu har min nätadapter gått sönder. Finns någon som har en liggande eller vet var jag får tag i en. Den är köpt i våras hos Elgiganten men de säger att de ej finns längre.
Håkan
http://www.dustinhome.se/pd_5010169341.aspx
Har själv två stycken med olika hårddiskar till. Funkar utomförträffligt!