Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

5 bästa tipsen för en fotoresa i thailand.

Produkter
(logga in för att koppla)

rikitikitavi

Aktiv medlem
Hade lite tid över och tänkte att detta kunde bli en bra tråd med lite tips.
Jag ska på en längre resa( 1 månad plus) till olika delar i thailand. Min dröm från då jag var yngre och fotade var alltid att dokumentera barn som utövar muay thai och följa deras olika öden. Nu reser jag emellertid inte ensam längre utan med min fru och 4 barn!:p
Min fru har dock släkt där och det är tänkt att vi ska resa runt en del till ställen folk inte turistar på etc. Så det blir allt lite fotosafari i allafall:)
jag har ägnat mig åt repotagefoto en hel del, men däremot har jag inte gjort det speciellt mycket på resande fot. Så därför tänkte jag be er andra rese fantaster om era 5 bästa tips angående film/varningar/gluggar etc etc. vad ä ni kan komma på som skulle kunna hjälpa.
Jag kommer troligtvis ha med mig min nikon f100 plus 2 gluggar. en 50 mm f 1,8. Och en 28-105 f3,5. Förutom detta har jag min lumix lx3 digital kompakt med mig.
Testar med detta så får vi se efter tipsen!
/Mvh Martin.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.