Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

400kr fotoryggsäck från CO

Produkter
(logga in för att koppla)

hailstorm

Aktiv medlem
Senast ändrad:
Tja,

De flesta köper denna säcken som sin första fotoryggsäck. Gjorde jag själv också, den funkar kanon. Om du ska bära längre sträckor så kanske den är i klenaste laget. ClasOhlson:s kan jag inte uttala mig om. Kan inte tänka mig att dom kommer upp i samma kvalité som Lowe.

Allså - köp LowePro Väskan :)

Mvh // Martin
 
Hoppas ni inte hunnit köpa ClasOhlson:s ryggsäck. Jag har varit inne och kännt på den och den är ingen höjdare jämfört med min LowePro Mini Trekker classic vilken jag är mycket nöjd med.

/ Erik
 
Minitrekkern är trevlig. Själv har jag AW-varianten, men de är ju mer eller mindre identiska. Classic-varianten har väl inte dock inte fäste för stativ?

Den är rymmer en hel del, utan att vara jättestor.
Är man lång så är den väl kanske lite i minsta laget för att bära den riktigt bevämt om man har mycket grejer i den.

Jag skulle defenitivt lägga till en hundring extra och köpa den framför classeväskan.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.