Hexx
Aktiv medlem
Hejsan! Jag har tänkt köpa mig en digital systemkamera men eftersom jag inte har någon större erfarenhet och heller inte möjlighet att åka till en butik och titta på de olika kamerorna så behöver jag lite råd och tips. De kameror jag är sugen på är Canon 20D, Canon 350D, Nikon D70 och Nikon D70s. Jag kommer fotografera precis allting tänkbart men antaligen mestadels platser och byggnader. Vilken kamera är mest prisvärd och vilken kamera är generellt bäst av följande modeller jag nämnde?!
D70 och 20D går ju att köpa begagnade vilket är en fördel men samtidigt vill jag inte låta pengarna styra valet av kamera.
Tacksam för alla tips och råd jag kan få. Vore även kul med kommentarer från någon som har testat alla dessa kameror i verkliga livet.
D70 och 20D går ju att köpa begagnade vilket är en fördel men samtidigt vill jag inte låta pengarna styra valet av kamera.
Tacksam för alla tips och råd jag kan få. Vore även kul med kommentarer från någon som har testat alla dessa kameror i verkliga livet.