Annons

3 Makro bilder jag vill visa upp.

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej och välkommen till forumet Amin!

Väldigt vackra bilder med bra skärpa, exponering och känsla. Det kunde inte ett proffs gjort bättre. Gillar speciellt den första bilden.

Lägg gärna upp dom i en bildpool för kommentarer och fortsätt surfa runt här i forumet för att suga åt dig matnyttig information.

Vilken talang!

Hej Amin!

Verkligen snyggt jobbat! Du har verkligen framtiden för Dig och det är kul att Du har blivit medlem på FS. Här finns gott om rutinerade "rävar" som oegoistiskt delar med sig av allehanda tips.

Som sagt- mycket snyggt! Jag gillar den med biet bäst, men alla är mycket bra.

Jobba på!

Anders

Väldigt imponerande! Jag rekommenderar dig att skaffa något bildbehandlingsprogram på datorn, så du kan förminska bilderna till lagom "forum-storlek". Till exempel Photoshop eller likn. Lycka till!

Fina bilder, fortsätt i den stilen och du kommer långt som fotograf.

Dom som är utlagda på nätet nu är väl inte för stora för att lägga ut på forumet?

Väldigt snygga bilder Amin. Fortsätt på detta viset så kommer du nog att gå långt.

/ Jerker

Ett tips på ett hyfsat bildredigeringsprogram är gimp. Gratis och har öppen källkod! Visst inte lika bra som photoshop men du slipper lägga ut tusentals kronor på ett program! Jag är förövrigt också 13 år.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar