Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
3:2 lr 19:9?
- Trådstartare tomasbz
- Start datum
avlustat_medlemskap180119
Avslutat medlemskap
Vad välja...
Roligt med FF, aningen skillnad på+ skärpedjupet...
3:2
Det andra år bara en beskårnin som görs i kameran, vålj som sagt det första så får du med det på bilden som du ser i sökaren. Sen kan du beskära som du vill i efterbearbetningen.
Visst är FF härligt. Ska man vara riktigt petig ändras inte skärpedjupet för att det är FF, men i praktiken blir det den effekten efetrsom man går närmare med samma brännvidd och därmed får annan bildvinkel
Men låt oss för en gångs skull inte vara så petiga, blir jobbigt i längden. Som sagt visst äger FF och det är mycket enklare att arbeta med kort skärpedjupet.
Grattis till din A850 förresten. Jag har en likadan, den är helt underbar. Kommer kanske aldrig mer att byggas så gedigna kameror och bildkvaliten är enorm.
/Mats
avlustat_medlemskap180119
Avslutat medlemskap
Dom har skickat med fel sladd, inte konstigt..
Konstigt, det ska det göra. Ska vara en mini-usb har jag för mig.
Har aldrig reflekterat över det, brukar alltid ta ur korten och köra i separat läsare.
Vet du om förresten att din kamera är huvudperson i trådarnas tråd på Fotosidan.
Det finns en sjukt lång och mycket givande tråd som heter Sony A850 och A900. Väck gärna liv i den igen med dina eskapader med nya kameran
Det som inte står i den är knappt värt att veta. Finns iofs också en hel del som inte är värt att veta.
Läs gärna iden om du orkar, FSStörsta nöje.
/Mats