Annons

2gb gratis backup

Produkter
(logga in för att koppla)
Eftersom du förmodligen får en belöning för att du raggar nya medlemmar, så har jag fixat länken. Läs gärna forumreglerna om kommersiella inlägg/inlägg som gagnar trådskaparen.

Mvh
Jeppe

Ja jag får 256 mb extra utrymme, men det får även den som signar upp.. Tänkte att man kunde bortse från den regeln eftersom de som signar upp faktiskt också tjänar på det. Med risk för att vara jobbig lägger jag upp länken igen. Nu har ni en alternativ länk i inlägget ovan om ni inte vill använda min ref länk. https://mozy.com/ . Ber om ursäkt om det fortfarande inte är skäl nog att posta en ref länk.

<EDIT: Nej, det är fortfarande inte okej, det är dessutom inte okej att ha två olika inloggningar/ Jeppe>

Wow, 2 GB, det är ju alla bilder från ett helt minneskort! :)
Jag funderade på om jag trots att det inte var så mycket utrymme ändå skulle använda dem, ändrade mig efter att ha läst vad jag går med på:

Man godkänner att Mozy skickar reklam samt ger dem fullmakt att lämna ut personliga uppgifter till andra företag.

-Om de vill sälja sitt företag förbehåller de sig rätten att överföra dina personliga uppgifter och ditt personliga data till det andra företaget.

-Om du säger upp ditt konto förbehåller de sig rätten att behålla dina personliga uppgifter och även ditt data.

-De förbehåller sig också rätten att ändra vad som helst i avtalet mellan dig och dem.

-Jo, de garanterar inte heller säkerheten eller ditt data utan hänvisar till branschstandard, dock inte vilken standard, säkerhetsnivå eller backuppolicy.

Källa: http://mozy.com/mozy/privacy

Öh, hur kan det komma sig att vad som enligt texten i inläggen verkar vara samma person postar under 2 olika användarnamn (Jonas+Jens)?

Martin F skrev:
Öh, hur kan det komma sig att vad som enligt texten i inläggen verkar vara samma person postar under 2 olika användarnamn (Jonas+Jens)?
Båda bor i Skåne och är lika gamla, han kanske lånade kompisens dator? Inte vet jag...
Det verkar vara rent vansinne att använda tjänsten med tanke på användarvillkoren, tack för att du postade dem Leif, själv hade jag nog gått på det annars.

Ni kan skicka alla era bildr till mig, jag har en stor hårddisk, ni behöver bara godkänna att jag får gjöra vad jag vill med bilderna, och att dom bara är säkra så länge inget går sönder.....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar