Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

24-70mm f2.8

Produkter
(logga in för att koppla)

haffy

Aktiv medlem
Hej,

Mitt älskade normalzoomsobjektiv har börjat trilska sig för mig, det hackar till då jag har objektivet lite lutat nedåt och zoomar från 24mm.

Jag har haft liknande problem med ett nikon objektiv, då var det bara en skruv som behövde skruvas i.

Jag har också kontaktat Canons support i sverige, men det svaret jag fick på mail var uruselt då det var utogenrerat. Och telefonsupporten var obefintlig, dom vill att jag ska åka in med det o sen få ett kostnadsförslag, det är inte intressant då bara inlämningen är en 16 mil bort.

Så jag vänder mig till er, någon som har en minsta aning om vad det kan vara och vad jag kan göra.

Jag jobbar som service tekniker för Apple, så om någon har en servicemanual så hjälper säkert det.

Mvh Fredrik

ANNONS