Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

2 st Kindermann Diafocus 66 MPC Memory?

Produkter
(logga in för att koppla)

perstromer

Aktiv medlem
Hej.
Jag har en Diafocus 66 MPC Memory och en passande slavprojektor till den. Jag är inte så nöjd med slavprojektorn, också den en Kindermann av snarlik modell.
Fråga: går det koppla ihop två Diafocus 66 MPC om man sätter den ena som master och den andra som slave?? Det går ju att välja en/eller två projektorer med ett reglage på 66MPC men funkar det med två 66 MPC Memory tillsammans??
Mvh
Anders

Hello.
I have a Diafocus 66 MPC Memory and a suitable slave projector for it. I am not so happy with the slave projector, also a Kindermann of a similar model.
Question: is it possible to connect two Diafocus 66 MPCs if you set one as master and the other as slave?? It is possible to choose one/or two projectors with a control of 66MPC, but does it work with two 66 MPC Memory together??
Sincerely
Anders
Hi, I have exactly the same question as you. Did you ever figure this out? Thanks!

Hej.
Jag har en Diafocus 66 MPC Memory och en passande slavprojektor till den. Jag är inte så nöjd med slavprojektorn, också den en Kindermann av snarlik modell.
Fråga: går det koppla ihop två Diafocus 66 MPC om man sätter den ena som master och den andra som slave?? Det går ju att välja en/eller två projektorer med ett reglage på 66MPC men funkar det med två 66 MPC Memory tillsammans??
Mvh
Anders
Om det inte går så bör du kan använda båda i standardläge med en separat styrenhet om det vanliga runda standarduttaget finns på de modellerna. Vet inte om det går att få tag på sådana idag? De flesta som sparat sina projektorer för framtida nostalgiaftnar lär också vilja behålla sina styrenheter, i alla fall jag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar