Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Hej !
Ja, så var det ett faktum. Min EOS 1D är död. Efter många både korta och långa exponeringar så har den nu kastat in bönpåsen för gott, tror jag.
Allt ser normalt ut när jag slår på kameran på brytaren.
Så när jag trycker ned avtryckaren halvvägs så börjar "Err" att blinka.
Trycker jag på "menu"-knappen så händer det heller ingenting.
Jaja, vad betyder nu detta ?
Det är här NI kommer in i bilden. Jag vet ju ingenting och vill egentligen inte heller veta mer om denna teknik..
Men vad tror ni är felet ?
Oj så tråkigt. Mitt i min efterlängtade fågelvår här uppe på Svalbard. Kunde inte komma värre. Tvingar fram ett nyköp, men för vilka pengar. Huvva för teknikberoende ännu en gång.
Ni av er som vet vad jag känner for teknik förstår ju vad jag menar efter detta..
MVH Niclas,
Ja, så var det ett faktum. Min EOS 1D är död. Efter många både korta och långa exponeringar så har den nu kastat in bönpåsen för gott, tror jag.
Allt ser normalt ut när jag slår på kameran på brytaren.
Så när jag trycker ned avtryckaren halvvägs så börjar "Err" att blinka.
Trycker jag på "menu"-knappen så händer det heller ingenting.
Jaja, vad betyder nu detta ?
Det är här NI kommer in i bilden. Jag vet ju ingenting och vill egentligen inte heller veta mer om denna teknik..
Men vad tror ni är felet ?
Oj så tråkigt. Mitt i min efterlängtade fågelvår här uppe på Svalbard. Kunde inte komma värre. Tvingar fram ett nyköp, men för vilka pengar. Huvva för teknikberoende ännu en gång.
Ni av er som vet vad jag känner for teknik förstår ju vad jag menar efter detta..
MVH Niclas,