Rumpelstiltskin
Aktiv medlem
Ville bara tipsa. Jag behövde tydligen lite udda diameterar på stepringar för att få mina Raynox att passa till alla objektiv, bl.a 46-43. Har ett sånt där set med step-ringar, men de täcker tydligen inte allt. Helt omöjligt att hitta i Sverige. Eller jag tror Amazon hade åtminstone någon, men för dyrt för no-brand. Googlade en specifik dimension och hittade den här polska butiken. Verkar lite som Kamda, men mindre sortiment. Priserna var bra, frakten 8€, fraktfritt över en viss summa som jag inte kom upp i. Och de hade alla mina konstiga dimensioner.
Jag klantade mig och insåg efter att jag lagt ordern att jag behövde ytterligare ringar (man ska inte handla mitt i natten). Jag mailade och frågade om det var möjligt att lägga till dem till den befintliga ordern, så jag skulle slippa dubbel frakt. På morgonen hade jag ett vänligt svar och en PayPal länk. Greg, som han heter, ville också ha bekräftat att jag verkligen bara skulle ha step-DOWN ringar.
Har ju inte fått grejerna än, men det trevliga bemötande räcker för att jag ska våga tipsa.
Jag klantade mig och insåg efter att jag lagt ordern att jag behövde ytterligare ringar (man ska inte handla mitt i natten). Jag mailade och frågade om det var möjligt att lägga till dem till den befintliga ordern, så jag skulle slippa dubbel frakt. På morgonen hade jag ett vänligt svar och en PayPal länk. Greg, som han heter, ville också ha bekräftat att jag verkligen bara skulle ha step-DOWN ringar.
Har ju inte fått grejerna än, men det trevliga bemötande räcker för att jag ska våga tipsa.
Photo4B
The Photo4B store specializes in photographic filters. You will find everything related to them. Polarizing Filters, UV, Neutral Density, Gradual, Filter System, and more.
www.en.photo4b.pl