Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
10 år på Fotosidan!
- Trådstartare Baldwin
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Oj! 10-årsjubileet är passerat. Blev lite besviken när jag såg det. Hade nog väntat mig en liten present eller så
Oj! 10-årsjubileet är passerat. Blev lite besviken när jag såg det. Hade nog väntat mig en liten present eller så
Grattis i efterskott! mm borde väl budat över en tårta
Graylingman
Aktiv medlem
Grattis i efterskott! mm borde väl budat över en tårta
Japp, det borde du gjort!
gunte
Aktiv medlem
Fick också en "present" som 10- åring även om det har gått längre än så, bugar och bockar..
Läste nån gång att medlemsid-nummret berättar när man gick med men har glömt..nån som vet ?
Mv/Gunte..
såg nu att det står ju i inlägget, juni 2001...då kanske 1023 betyder 2001 medlem 023 ?
Läste nån gång att medlemsid-nummret berättar när man gick med men har glömt..nån som vet ?
Mv/Gunte..
såg nu att det står ju i inlägget, juni 2001...då kanske 1023 betyder 2001 medlem 023 ?
Fick också en "present" som 10- åring även om det har gått längre än så, bugar och bockar..
Mv/Gunte..
Du är nr 23.
Graylingman
Aktiv medlem
Tackar så mycket för presenten