Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

10 år på Fotosidan!

Produkter
(logga in för att koppla)

Baldwin

Aktiv medlem
I dag upptäckte jag att det är tio-års jubileum för mig här på Fotosidan!

Jag vet, det är högst ointressant för er, men lite kul för mig. Många bilder har det i alla fall blivit under åren som gått, och fler lär det bli.

Tiden flyger iväg!

:-D

Haha, kul!

Upptäckte att jag har 4 dagar kvar till 10 år så David - du hinner fortfarande..... :)

Jag får faktiskt tacka er i denna tråden för att ni gjorde mig uppmärksam på att 10 år är något som bör firas! :)

Fick också en "present" som 10- åring även om det har gått längre än så, bugar och bockar..

Läste nån gång att medlemsid-nummret berättar när man gick med men har glömt..nån som vet ?

Mv/Gunte..

såg nu att det står ju i inlägget, juni 2001...då kanske 1023 betyder 2001 medlem 023 ?

Fick också en "present" som 10- åring även om det har gått längre än så, bugar och bockar..

Läste nån gång att medlemsid-nummret berättar när man gick med men har glömt..nån som vet ?

Mv/Gunte..

såg nu att det står ju i inlägget, juni 2001...då kanske 1023 betyder 2001 medlem 023 ?

Du är nr 23. :)

10år för mig också, även om det är nästan 11år.. Men vem fan räknar så noga.. Blev glatt överraskad när jag läste mailen.. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar