Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
1$ för Popular Photography
- Trådstartare Ella_a
- Start datum
dl_4711
Aktiv medlem
Ella_a skrev:
Någon som känner till den tidningen?
billig är den iallafall!
https://www.neodata.com/hfm/phot/
Jag har ett nummer. Den är väl sådär. Bra format (liten och smidig) men dålig papperskvalitet. Halva tidningen är reklam, därav priset. Men artiklarna är faktiskt bra och de har en bra blandning av nyheter, tester, tips och reportage.
Eftersom den är så billig tänker nog jag börja prenumerera. De riktigt bra tidningarna (What Digital Camera, Practical Photography etc) kostar ju betydligt mer - sisådär £60 per år.
eatfrog
Aktiv medlem
Det blir det dubbla ändå, om du ska prenumerera hit till Sverige. Inte mindre billigt visserligen.
När dollarn stod som lägst prenumererade jag på pop. photo. och american photo.
pop photo är hälften reklam, dålig papperskvalite och inte så intressanta artiklar. Dasslektyr, ungefär.
American photo är däremot mycket bättre, men kommer bara ut varannan månad.
Börjar bli dags för bägge tidningarna att släppa ett nytt nummer på tal om det..
/Henri
När dollarn stod som lägst prenumererade jag på pop. photo. och american photo.
pop photo är hälften reklam, dålig papperskvalite och inte så intressanta artiklar. Dasslektyr, ungefär.
American photo är däremot mycket bättre, men kommer bara ut varannan månad.
Börjar bli dags för bägge tidningarna att släppa ett nytt nummer på tal om det..
/Henri
Pongu
Aktiv medlem
Inte riktigt det dubbla. $12 för 12 nummer (ett år) om man bor i USA. Kanadensare och övriga får punga ut med ytterligare $8 per år. Fortfarande billigt med ca 140kr för ett års prenumeration.
Jag tycker att det är en hygglig tidning, men jag föredrar helt klart de brittiska framför de amerikanska. Har köpt den på resa ibland. Då uppskattar jag annonserna, för när man har läst artiklarna och tittat på bilderna kan man sitta ytterligare någon timme och drömma om ett nytt objektiv, titta på kameraväskor osv. Bra tidsfördriv eller som sagt, dasslitteratur!
/Pontus
Jag tycker att det är en hygglig tidning, men jag föredrar helt klart de brittiska framför de amerikanska. Har köpt den på resa ibland. Då uppskattar jag annonserna, för när man har läst artiklarna och tittat på bilderna kan man sitta ytterligare någon timme och drömma om ett nytt objektiv, titta på kameraväskor osv. Bra tidsfördriv eller som sagt, dasslitteratur!
/Pontus