Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ønsker tips om fotomål i Alaska

Produkter
(logga in för att koppla)

Olav Digre

Ny medlem
Hei,
Lurer på om det er noen her som har erfaringer fra Alaska.

Om et par uker starter årets høydepunkt i kategorien "guttetur m/stor fotosekk". Kone og unger blir dessverre hjemme.
Planen er å kjøre en liten rundtur i Alaska og besøke nasjonalparkene i Denali, St.Elias/ Wrangell og Kenai fjords. En dagstur med småfly inn i "bjørneland" er også booket.

Ønsker spesielt tips om fotomål på strekningen Denali - St.Elias/Wrangell (Denali highway) og Seward/Homer-området (Kenai).
Vi er spesielt på utkikk etter stier/ruter for fotturer som egner seg godt til å se (og fotografere) flott natur og dyreliv. Ellers er fotografering fra/ved bil ikke å forakte:)

Er glad for alle tips og råd om fotomål og prioritering av tid.

Et annet mindre viktig spørsmål jeg ikke blir ferdig med, er om jeg bør ta med meg 5kg-telen, eller om jeg kan forvente å komme på "skuddhold" med 400mm`n. Det er vel ingen andre enn meg selv som kan svar på dette, men alle tips og råd tas imot med takk.

Mvh.

Olav Thokle
www.naturbilde.no
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.