Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Övertagande av modeller

Produkter
(logga in för att koppla)

Freddie

Aktiv medlem
Hmm...hur lät den rubriken :)

Jag har ganska många modeller som hör av sig till mig och vill bli fotograferade. Några med det kravet att det INTE skall fotas lättklätt vilket självklart ska accepteras - dessvärre inte i min studio ;)

Min fråga är därför enkel. Någon porträttfotograf som är intresserad att bli kontaktad av dessa modeller när dom dyker upp? Det rör sig alltså om porträttfotograferingen med lite "häftig" stil (läs fashion) - dock inte i underkläder eller bikini.

Hör av dig till mig om du är intresserad.

Fotohälsningar
Freddie

Jag tjuvtittade just i din portfolio.

Får man fråga varför hudfärgerna ser bra ut i tumnaglarna medans hudfärgen på de stora bilderna är "gula".

Hmm ingen skillnad. Storbilderna är ju nästan apelsingula medans tumnaglarna är grisrosa. :)

Har jag månne kalibrerat min bildskärm fel.

Snygga bilder på tjejerna du tagit Freddie. Så du hade knappt hållit i en kamera innan 2002? Inte så illa pinkat...:)

Bugar och bockar. Kul att du gillar dom. Men nu tror jag vi får lägga ner denna tråd. Vi börjar halka över på annat. Även fast det är kul att få beröm :)

//freddie

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar