Annons

Övergivna platser för modelfotografering i Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)

andymetal

Aktiv medlem
Hej alla!

Tänkte höra om någon har erfarenhet av laglig platser att besöka för att kunna ta fräcka modellbilder. Jag söker byggnader/sjukhus/fabrikslokaler i Skåneområdet, som gärna får vara fallerade och lite dystra, då jag vill ha stor konstrast mot modellen. Har googlat runt, men tyvärr verkar mycket redan vara rivet eller olagligt att besöka. Utgår från Lund.

Evigt tacksam för alla tips!

MVH
Andreas

Hej Anders, mellan Malmö - Vellinge ligger en ort som heter Klagshamn. Beläget nere vid havet.
Här är en gammal betongfabrik (ska dock rivas snart) som i dag används som stall där en ridklubb huserar.
I en av bygnade3rna har de halmföråd men finns olika byggnader. Vet inte hur de ställer sig men jag har fotograferat här många gånger kanske kan jag förmedla kontakt om du tycker det kan vara något.
Tror där ligger några bilder därifrån på min fs sida eller gå in på min hemsida där är nog mer.
Riktigt ruffig och spännande miljö. Är det nakenmodeller kanske man får avtala så inte alla ridskoletjejerna är där just då.

Hej Anders, mellan Malmö - Vellinge ligger en ort som heter Klagshamn. Beläget nere vid havet.
Här är en gammal betongfabrik (ska dock rivas snart) som i dag används som stall där en ridklubb huserar.
I en av bygnade3rna har de halmföråd men finns olika byggnader. Vet inte hur de ställer sig men jag har fotograferat här många gånger kanske kan jag förmedla kontakt om du tycker det kan vara något.
Tror där ligger några bilder därifrån på min fs sida eller gå in på min hemsida där är nog mer.
Riktigt ruffig och spännande miljö. Är det nakenmodeller kanske man får avtala så inte alla ridskoletjejerna är där just då.

Låter intressant! Nej, inget naket. Har du kontaktuppgifter eller vet vem jag kan vända mig till för att stämma av om det skulle vara ok att man dyker upp en dag.

Stort tack, för infon. MVH Andreas

Jag kan snacka med någon där och förbereda och höra om det är ok. Blir inte i dag sedan vet jag inte om de är där i helgen (sommar) men går förbi dagligen med hunden så jag återkommer.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar