Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Önskar låna Sigma 10-20 el. makro för NIKON

Produkter
(logga in för att koppla)

fotografmanuelek

Aktiv medlem
Hej.

Som rubriken lyder, letar jag med ljus o lykta efter ett makro eller en vidvinkel för midsommar och veckan därpå. Jag finns i Stockholm, och det är lite kris med tiden, eftersom jag åker med tåg till småland för att fira midsommar i morgon (torsdag) eftermiddag.

Inget konstigt, bara låna en optik. Det ska vara nikon-mount. Jag kommer att behandla den som mitt eget barn, och du får såklart visitkort, och även se legitimation o allt på mig för att du ska känna dig säker.

Makro får gärna vara >90mm men allt av intresse. Vidvinkeln måste inte vara Sigmas variant utan Tokina, nikon etc. är också av intresse.

Varför jag vill låna är för att jag står o funderar på om jag ska köpa något av detta, och att prova innan köp vore toppen =)

// Manuel Ek
0708 2088 28
manuel.ek (at) bredband.net

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar