Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Önskar hyra studio emot årslutet/början av 2009 för bröllopsfotografering...

Produkter
(logga in för att koppla)

Syvertsen

Aktiv medlem
Som rubrik lyder. En god vän till mig gifter sig på nyår, och har bett mig plåta honom och hans blivande i bröllopsutstyrseln. Jag vill göra detta i en studio med ok ljusrigg för porträttfotografering.

Hur går man till väga, finns det någon agentur som sysslar med liknande eller är det bara att söka upp fotografer i staden för att komma med personliga förfrågningar?

Som rubrik lyder. En god vän till mig gifter sig på nyår, och har bett mig plåta honom och hans blivande i bröllopsutstyrseln. Jag vill göra detta i en studio med ok ljusrigg för porträttfotografering.

Hur går man till väga, finns det någon agentur som sysslar med liknande eller är det bara att söka upp fotografer i staden för att komma med personliga förfrågningar?

Bra att veta vilken stad!!

Om det gäller Stockholm kan du kolla med Jonas på StudioF. www.studiof.se
/M

Bra att veta vilken stad!!
Helvete. Visste att det var något jag glömt.

Huvudstaden, i det här fallet. Stockholm. Även om paret är flexibla så är det mig veterligen ingen av dem som har körkort och det är ett djävla hallå att åka till uppsala i bröllopsutstyrsel med kommunala färdmedel.

Som sagt, Stockholm. Och tack för förslaget, Mattias! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar