Annons

"Återuppladdning" av bild - tidsgräns?

Produkter
(logga in för att koppla)

aasaboe

Aktiv medlem
Jag har sökt bland regler mm men inte hittat ett svar, provar här.

Som icke-betalande medlem får man ju lägga upp en bild var fjärde dag. Om man lagt en bild i kritikpool, får kritik som man tar till sig och ändrar på bilden - kan man då radera den kritiserade bilden och lägga upp den reviderade, trots att det inte gått fyra dagar?

/Red. Redigera ja, kollade just den rubriken för bilden i mitt album, och fick väl svaret där. Det finns ju en ruta för att ladda upp ny bild... Ibland söker man långt utanför det självklara ställe. ;-)

Senast ändrad:
Du kan radera en bild och ladda upp en ny inom tidsgränsen. Nackdelen är ju att man blir av med de tidigare kommentarerna då.

Om du bara byter bildfilen så är ett tips att lägga in en egen kommentar, så att den som läser förstår att de första kommentarerna är för en tidigare version av bilden.

Om du bara byter bildfilen så är ett tips att lägga in en egen kommentar, så att den som läser förstår att de första kommentarerna är för en tidigare version av bilden. [/B]

Ja, jag gjorde precis så med byte av bildfilen, och det fungerade alldeles utmärkt. Tack för klargörande svar även om "totalbyte" av bild. Bra att veta även om det nog principiellt inte skall brukas särskilt ofta ;-)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto