Joja
Aktiv medlem
Efter att fått massa skräp i datorn har jag tvingas ominstallera hela C-disken. Innan dess gjorde jag en LR-backupp på en extern hårddisk och vill nu få tillbaka fillerna på LR2,7 men lyckas inte få till det.
På Extern-disken har jag en fil som hetere LRCAT-fil (på 88 804 kB). När jag klickar på den får jag upp följande felmeddeland:
"Den fuktion som du försöker använda finns på en nätverkresurs som är otillgängligt"
Vad innebär detta? Har det blivit något fel när jag installera LR?
Sen två andra funderingar:
Måste jag kanske först importera alla bildkataloger som backuppen gäller för. Eller hittar LR-fillerna bilderna automatisk? De ligger kvar på samma disk som tidigare.
Sen funderar jag på att uppdatera till LR3, kan jag använda backuppen från LR 2,7 där?
Hoppas jag kan få lite tips på hur jag löser detta
Jonas
På Extern-disken har jag en fil som hetere LRCAT-fil (på 88 804 kB). När jag klickar på den får jag upp följande felmeddeland:
"Den fuktion som du försöker använda finns på en nätverkresurs som är otillgängligt"
Vad innebär detta? Har det blivit något fel när jag installera LR?
Sen två andra funderingar:
Måste jag kanske först importera alla bildkataloger som backuppen gäller för. Eller hittar LR-fillerna bilderna automatisk? De ligger kvar på samma disk som tidigare.
Sen funderar jag på att uppdatera till LR3, kan jag använda backuppen från LR 2,7 där?
Hoppas jag kan få lite tips på hur jag löser detta
Jonas