Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Återställ efter hack?

Produkter
(logga in för att koppla)

Röding

Avslutat medlemskap
Jag har idag testat ryska hacket till 300D. Det var häftigt, men jag ville återställa till Canons firmware 1.1.1. Allt återställdes nästan, men jag kan fortfarande ändra kvaliten med set knappen, och har fortfarande kvar inställningen RAW + S jpeg och sen till sist en konstig sak, att röda ögon reduceringen blinkar i displayen(!?).

Tacksam för svar.....blir lite orolig.
 
Oj, på 8 där man ställer in vilken jpg storlek som ska sparas med raw filen ska inställningen vara 3. Talen som jag hämtade från hemsidan var binära, alltså blir 11 (Första ettan blir ett, andra ettan blir 2, alltså 1+2=3). Var tyvärr lite sen för att hinna redigera förra inlägget...

/A\
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.