Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Återskapa bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

sandvold

Ny medlem
Hej alla! Som ny medlem kanske jag inte hamnat helt rätt men jag chansar. Jag har varit på en intressant resa där jag tog ca 300 bilder med min Canon 450. Den tredje dagen kraschade kortet som ej längre kunde nås. Efter att ha provat en del "freeware" så hittade jag en varierande mängd foton varav 109 st var hel ok! Övriga kort verkar vara "dubbelexponerade" med en blandning av olika motiv. Emellertid så har jag upptäckt att om jag öppnar mappen och tittar på dessa bilder så framstår bilerna i original för ett ögonblick innan datorn går ett varv över filerna som sedan skrivs sönder. Dvs jag ser det rätta motivet en sekund sedan försvinner de igen. Är det någon som har tips och åtgärder för att rädda mina bilder som verkar finnas där i sörjan någonstans! Med vänlig hälsning /Joakim

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar