Annons

Åter installera Lightroom 6

Produkter
(logga in för att koppla)

JanneO

Aktiv medlem
Någon som vet hur? Jag försökte på med cc men min trialperiod var slut och hittar ingen nedladdning till 6. Var inne på amerikanska hemsidan men dom sa att mitt var adobe id var från en annan region. Kan inte söka på forumet eftersom jag inte ser säkerhetskoden. Kan tänka mig att frågan varit uppe förr. Jan

Jag hade också en Adobe ID som var till fel planet. Jag loggade ut från den planeten och loggade in med Adobe ID från min region. Därefter installerade jag Lightroom 6 och blev tvungen att skriva in koden för Lightroom 6 som jag köpte från http://www.adobe.com/se/products/ca...sl_catalog_sl_software_sl_mostpopular_se.html. Därefter krävde den koden för Lightroom5 och flere ggr efter det försökte den påstå att jag har fel AdobeID. Den ville tydligen tvinga mig att använda den ID:n som var kopplad ihop med CC.

Jag lyckades till slut att registrera från en CC utvärderingsversion. Först tyckte den att utvärderingsperioden var slut men så godkände dom nedladdningen. Många turer var det men nu ser det ut att fungera. Att Adobe inte är intresserade av kunder som vill ha fristående program verkar klart. Jan

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto