Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Åsikter om min hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)

D Gulliksson

Aktiv medlem
Är helt nybörjare på vad det gäller att göra hemsidor. Lämna gärna synpunkter och åsikter på om något kan bättras.
Måste fösöka ordna så att man kan se sidan i lite lägre upplösning oxå (har förståt att 1024x768 är bland de vanligaste upplösningarna)

Sidan ses bäst i 1280x1024!

http://www.d-nilsson.se/

Sidan är tänkt att "marknadsföra" mig som fotograf.

Prova att titta på din portfolio i Mozilla Firefox, ingen kul syn. Det funkar bättre i IE.

mvh/Ove

Vevo skrev:
Prova att titta på din portfolio i Mozilla Firefox, ingen kul syn. Det funkar bättre i IE.

mvh/Ove

Har tyvär inte den webbläsaren. använder IE.. hur ser det ut då? blir bilderna pixliga eller? vet att det galleriet är ganska känsligt om man tex inte har sidan i fullstorlek.

Jodå, jag tittade på din sida i Mozilla firewox, funkar utmärkt. Du har lagt upp din hemsida mycket snyggt, nu fick man lite insperation:) Kika gärna på min nybörjarsida, mathiasphoto.se

Jag tycker hemsidan är mycket enkel, men funktionell. Tyvärr saknas det viss proffskänsla på den. Bilderna däremot är riktigt fina, och väl värda att tittas på. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar