Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Åsikter om Canon EF 35-350?
- Trådstartare niklasl
- Start datum
Riktigt skarpt upp till cirka 250 mm. Sedan blir det betydligt oskarpare. Det är förbättrat på 28-300:an
hemskt att plåta folk med på normalt avstånd (1-2 m). De blir skrämda av gluggen.
Jag vet två pressfotografer som älskar gluggen och kör i kombination med 17-35/2,8
För utomhus-plåtning är objektivet bra och flexibelt. Men om man kör mycket inomhus som jag måste man ändå ha ljusstarkare alternativ.
hemskt att plåta folk med på normalt avstånd (1-2 m). De blir skrämda av gluggen.
Jag vet två pressfotografer som älskar gluggen och kör i kombination med 17-35/2,8
För utomhus-plåtning är objektivet bra och flexibelt. Men om man kör mycket inomhus som jag måste man ändå ha ljusstarkare alternativ.
madsen1
Aktiv medlem
Jag har ett 35-350 L Usm..
Det är nog det bästa jag har varit med om!! helt otroligt bra, men som Magnus säger... Det blir lite mjukare i kanterna över 300mm.
Jag kör 95 % porträtt, och det är helt enormt bra till det..
Bra närgräns, bra skarpt, och snabbt
Kan man leva utan 2.8 så kör 35-350..
/Adam
Det är nog det bästa jag har varit med om!! helt otroligt bra, men som Magnus säger... Det blir lite mjukare i kanterna över 300mm.
Jag kör 95 % porträtt, och det är helt enormt bra till det..
Bra närgräns, bra skarpt, och snabbt
Kan man leva utan 2.8 så kör 35-350..
/Adam
niklasl skrev:
Någon som har testat 28-300?
Jag har bara lekt med objektivet i en timme hos Canon. Det är byggt precis som 35-350:an, men med IS-funktion. Enligt Canon ska den ha jämn och hög skärpa över hela zoomområdet.
Men den kostar...
niklasl
Aktiv medlem
Ja, det är en del pengar man får slanta upp! Har tagit del av eran 120-300-diskussion (din motocrossbild var läcker, förresten!) och blev tämligen paff när jag såg priset på diskussionsobjektet!froderberg skrev:
Men den kostar...
Vad skulle du tycka var ett vettigt pris på ett beg 35-350? Eller på ett beg 100-400?
niklasl skrev:
Vad skulle du tycka var ett vettigt pris på ett beg 35-350? Eller på ett beg 100-400?
8-10 papp för 35-350 beroende på skick
10-11 papp för 100-400
Nw2
Avslutat medlemskap
Jag känner en kille som säljer sitt 35-350 för ett bra pris.Han är medlem på fotosidan och jag köpte mitt 28-300 av honom inkl uv-filter, utan en skråma och i originalförpackning för 1700 kr !!!
Mycket seriös kille, bor i Malmö. Han tom körde hem til mig med det, då jag hade influensa !!!!
Snacka om service.
///NIKLAS
Mycket seriös kille, bor i Malmö. Han tom körde hem til mig med det, då jag hade influensa !!!!
Snacka om service.
///NIKLAS