dragon
Aktiv medlem
Hej!
Äntligen börjar solens strålar värma och genast börjar det klia i avtryckarfingret efter att det varit stelfruset sedan årets isdykning.
För att minnas de finaste stunderna från förra året, läste jag igenom artikeln på DigiDeep om UV-foto-workshoppen.
Längst ned på den sidan läser jag till min stora glädje följande:
Finns det mer info om detta? Är det Ingvar som håller i detta även i år? Blir det åter hos DykLeif? Viktigast av allt! Var anmäler jag mig
Äntligen börjar solens strålar värma och genast börjar det klia i avtryckarfingret efter att det varit stelfruset sedan årets isdykning.
För att minnas de finaste stunderna från förra året, läste jag igenom artikeln på DigiDeep om UV-foto-workshoppen.
Längst ned på den sidan läser jag till min stora glädje följande:
To conclude, the workshop was a very successful, as judged both by the opinion of the organisers, by the results of the workshop evaluation by the participants and from the owners of the dive centre. This is why we are proud to announce that the next workshop is scheduled for August 23-26, 2007!
Finns det mer info om detta? Är det Ingvar som håller i detta även i år? Blir det åter hos DykLeif? Viktigast av allt! Var anmäler jag mig