g-j
Aktiv medlem
Köpte nyligen en begagnad Minolta Dimage Scan Dual III av en bekant som inte skannat sådär jättemycket med den. När jag skannar i godan ro, (efter mindre än tio rullar), så börjar den bete sig jättekonstigt. Den låter seg när den skannar samt bilderna blir helkonstiga i färgerna. Har installerat om program etc. Ringt supporten men dom tycks inte veta nånting.
Är så surt, har inte råd att lämna in den (alldeles för dyrt då det inte finns garanti) samt att köpa en ny då jag precis köpt denna för ett antal veckor sedan.
*Gråter av förtvivlan* Har ca 25 oskannade rullar på bilder som personer väntar (Fotar TFP via www.modellbilder.se) på och har väntat på JÄTTElänge.
Är det NÅN som har en aning om vad problemet kan vara, eller om den bara är att kasta??
//Göran J.
Är så surt, har inte råd att lämna in den (alldeles för dyrt då det inte finns garanti) samt att köpa en ny då jag precis köpt denna för ett antal veckor sedan.
*Gråter av förtvivlan* Har ca 25 oskannade rullar på bilder som personer väntar (Fotar TFP via www.modellbilder.se) på och har väntat på JÄTTElänge.
Är det NÅN som har en aning om vad problemet kan vara, eller om den bara är att kasta??
//Göran J.