PhotoGirl
Avslutat medlemskap
Dem som kan detta här med studiofotografering säger att för att förstå och lära sig fotografera i studio, krävs en utbildning, då man lär sig alla grunderna med analog kamera, labba fram sina egna bilder och att man börjar i svart-vitt!
Jag har inte gått fotokurs.
Jag har haft ett eget labb och labbat fram schyssta bilder, inga astronomiska underverk, men helt fullt dugliga. (då endast svart-vita bilder)
Helt enkelt testar mig fram, med inställningar m.m.
Vad tror ni?
Är jag helt ute på hal is, tar vatten över huvudet. Skulle jag kanske söka in på en fotoutbildning för att klara av att ta bra bilder överhuvudtaget. Det var kanske en dum formulering. Alla kan ta bra bilder då och då. Men det jag menar är att jag verkligen behärskar det och vet vad jag gör.
//Lisa
Jag har inte gått fotokurs.
Jag har haft ett eget labb och labbat fram schyssta bilder, inga astronomiska underverk, men helt fullt dugliga. (då endast svart-vita bilder)
Helt enkelt testar mig fram, med inställningar m.m.
Vad tror ni?
Är jag helt ute på hal is, tar vatten över huvudet. Skulle jag kanske söka in på en fotoutbildning för att klara av att ta bra bilder överhuvudtaget. Det var kanske en dum formulering. Alla kan ta bra bilder då och då. Men det jag menar är att jag verkligen behärskar det och vet vad jag gör.
//Lisa