PernillaLidén
Aktiv medlem
Innan jag gör något förhastat som jag får ångra så ställer jag frågan rakt ut till vem som helst.
Funderar och funderar om det är "värt att köpa" CS3 för 10.000 för en som:
1. Har fotointresset på hög nivå sedan flera år tillbaka.(Systemkameranivå) Både vanlig redigering och avancerad redigiering. Ja, jag fixar med sånt nästan dagligen.
2. Wacom, älskar att både redigera och rita med wacompennan. Ritar gärna av poträttfoton.
3. Webdesign pysslar jag mycket med, väldigt mycket.
Har elements 6 men ibland känns det för lite. Jag vet inte. I höst tänker jag gå en bildbehandlingskurs (har gått en tidigare men den här är bättre) och då kan man köpa CS3 extended education för 2700 på studentrabatten. Den får man även ha i komersiellt syfte.
Borde jag vänta till i höst eller köpa "enkla" CS3 nu. Urk! Svårt.
Funderar och funderar om det är "värt att köpa" CS3 för 10.000 för en som:
1. Har fotointresset på hög nivå sedan flera år tillbaka.(Systemkameranivå) Både vanlig redigering och avancerad redigiering. Ja, jag fixar med sånt nästan dagligen.
2. Wacom, älskar att både redigera och rita med wacompennan. Ritar gärna av poträttfoton.
3. Webdesign pysslar jag mycket med, väldigt mycket.
Har elements 6 men ibland känns det för lite. Jag vet inte. I höst tänker jag gå en bildbehandlingskurs (har gått en tidigare men den här är bättre) och då kan man köpa CS3 extended education för 2700 på studentrabatten. Den får man även ha i komersiellt syfte.
Borde jag vänta till i höst eller köpa "enkla" CS3 nu. Urk! Svårt.