Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Är digitala kameror billiga i Kina?
- Trådstartare akselsu
- Start datum
Voxa
Aktiv medlem
Förlåt Aksel om jag hakar på men har samma fråga angående Singapore.
Dessutom, vilket kan vara av generellt intresse:
Vid köp av en kamera utomlands som i Sverige har svenska menyer, kan man plocka fram de svenska menyerna även på den "utländska"? Om inte, kan man ladda ner svenska menyer från nätet . . . ?
/Göran
Dessutom, vilket kan vara av generellt intresse:
Vid köp av en kamera utomlands som i Sverige har svenska menyer, kan man plocka fram de svenska menyerna även på den "utländska"? Om inte, kan man ladda ner svenska menyer från nätet . . . ?
/Göran
Jalong
Aktiv medlem
Här är en gammal tråd där jag har info om Singapore
Här är en annan som främst handlar om köp av 20D i Shanghai
Generellt svar verkar vara att Kina inte är så billigt eftersom de slänger på ungefär samma skattesats som i Sverige, men att det går att fynda äldre prylar billigt. När jag själv var i fastlands-Kina (Peking och Xi'an) för två år sedan hittade jag inga billiga importerade prylar.
Singapore är klockrent billigt och säkert att handla i, men Kuala Lumpur och framför allt Hong Kong verkar vara ännu något billigare.
Försökt reda ut detta nu eftersom jag själv snart drar iväg till Kuala Lumpur och Singapore.
Här är en annan som främst handlar om köp av 20D i Shanghai
Generellt svar verkar vara att Kina inte är så billigt eftersom de slänger på ungefär samma skattesats som i Sverige, men att det går att fynda äldre prylar billigt. När jag själv var i fastlands-Kina (Peking och Xi'an) för två år sedan hittade jag inga billiga importerade prylar.
Singapore är klockrent billigt och säkert att handla i, men Kuala Lumpur och framför allt Hong Kong verkar vara ännu något billigare.
Försökt reda ut detta nu eftersom jag själv snart drar iväg till Kuala Lumpur och Singapore.