Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Är det någon Cashback kampanj på gång....

Produkter
(logga in för att koppla)
Såg att Canon kör en kampanj just nu hur är det med Sony?

Vet att Nikon har cash back denna månaden ut på objektiv, och även Panasonic på sina objektiv ifrån nu till 21:e augusti. Även Fujifilm kör sommarkampanj just nu på objektiv och kamerahus.

Sony har jag tyvärr inte sett att de kör någon kampanj själva, men lägger ut det här i tråden om jag dyker på det (kampanjpris på RX10 mk2 och på RX1r hos CyberPhoto ikväll).

Pratade med en Sony representant igår hon berättade att en kampanj var klar med tryckt materiel mm. men problematiken med tillgång på sensorer mm. gjorde att de blåste av den.
Jag tycket att de skulle gasa på med att sälja linser och annat istället!

Ja, tyvärr så verkar jordbävningen ha drabbats Sonys sensortillverking mer än först förväntat. Verkar som om även många andra kameratillverkare har fått stora leveransproblem pga detta.

Annars så håller jag med om att det normalt (iaf för mig) är mest tacksamt med kampanj och cash back på objektiven (kamerahus köper jag inte lika många).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar