Annons

Är det inte dags för ett separat 300D forum?

Produkter
(logga in för att koppla)

muster

Aktiv medlem
Med tanke på hur het denna modell är just nu och hur många som köpt/ska köpa den så tror jag det digitala forumet kommer att svämma över med frågor kring just denna modell. En separat intressegrupp skulle därför föredras.

Men det finns ju redan en intressegrupp för canons digitala! Ja, men den används inte. Därför ska vi inte starta ett till men kanske ska inlägg i det vanliga digitala forumet flyttas till canonforumet alternativt ett nytt.

Bara en tanke....

Bra tanke. Intresset för Canons instegsmodeller är ju stort så det är nog bra om det är enkelt att hitta informationen. Men hur är det, syns inläggen i intressegrupperna på startsidan?

vet inte om jag håller med dig...

rätt mig om jag har fel, men intresset för 10D när den var ny var väl minst lika stort(?)
och det gick väl bra den gången oxå...(?)

vad man istället bör göra är väl att lyfta fram canon digitala intressegrupp och få folk att skriva sina inlägg där...

skriver en som inte gör som ovan.

Jag vill ha ett forum för EOS 1n. Den har väl varit högaktuell i tio år och kommer vara det i 10 år till :)

Bara för att förtydliga. Det jag var positiv till var inte att fragmentera forumet med intressegrupper för alla dagsländor. Jag tänkte mer på att försöka koncentrera Canon-diskussioner till Canon-gruppen osv. Det kan ju underlätta om man vill hitta info i arkivet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar