Annons

Äntligen köpt kamera!!

Produkter
(logga in för att koppla)

snysop

Aktiv medlem
Nu har ångesten lagts sig för mig! Hade en natts ågren "ska jag köpa D70 eller inte..." men när jag vaknade fick jag en uppenbarelse... Nej! Ingen D70! Jag ska ha Pentax *ist DS!! Just för att jag har SD-kort och att den är LITEN!

Så, som tur var så hade de inne kameran på Fotoquick i Nordstan, så nu ligger en liten LITEN *ist DS brevid mig och är såå läcker! :)

Buu är det alltså äntligen slut på alla ångestfyllda inlägg etc. Jag har nu en digital systemkamera!! :)

Är så lycklig!

/Karin
 
Jag beställde prylar idag också.. blev dyyyrt me objektiven.. :) 13500 :-

Glad iaf och glad för din skull också Karin, även om du gjorde fel val *asg* *ler*


// Jocke
 
Joakim A skrev:
Jag beställde prylar idag också.. blev dyyyrt me objektiven.. :) 13500 :-

Glad iaf och glad för din skull också Karin, även om du gjorde fel val *asg* *ler*


// Jocke

Ojoj! Grattis till dig också då! :) Vi som hade ångest över A2 och Z3 för bara ett tag sen... Nu hamnade man i helt annan prisklass. :) Och kameraklass... :)

/Karin
 
Joakim A skrev:
Jepp, du får fixa en hemsida så får vi se varadras resultat..

Min fotosida ligger under http://ambrosson.no-ip.com

Förslag på förbättringar mottages tacksamt!

// Jocke

Hm, jaaa du... Måste lära mig apparaten först... ;) Sitter och pluggar instruktionsboken pga dåligt väder ute. :-/ Måste lära mig den något sånär innan Amsterdam nu till helgen. :)

/Karin
 
Grattis till att du valde Pentax. ;-)
Intresset verkar vara ganska stort för ist-ds bland folk i allmänhet, och det är bra.

Ska nog själv köpa en sådan också under våren, bara jag får lite inkomst. ;-)

/Henri
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.